Segítünk elindulni a vállalkozói utadon
Segítünk elindulni a vállalkozói utadon, hogy akár 2 hónap alatt saját vállalkozást indíthass. A tananyag során a virtuális asszisztens vállalkozás alapjait adjuk a kezedbe, hogy stabil alapokkal építhetsd fel vállalkozásod. Az oktatás rugalmas, így a saját időd és tempód alapján haladhatsz, akár munka mellett is.
Kiemelten fontos számunkra, hogy gyakorlati tudást adjunk át, amivel valóban értékes munkát tudsz végezni a piacon. Segítünk abban, hogy sikeresen helyt állj ezen a gyorsan növekvő területen, és megteremtsd a helyfüggetlen karriert, amire vágysz!
Ki az a virtuális asszisztens?
A virtuális asszisztens egy távolról (azaz otthonról, vagy lényegében a világ bármely pontjáról) dolgozó szakember, aki különféle feladatokat lát el az ügyfelek számára. Gyakran home office-ból végzi munkáját, és széles körben használja az online eszközöket.
Számos területen tevékenykedik, például a közösségi média kezelésében, ahol segít a profilok karbantartásában, posztok létrehozásában és követők növelésében. Fontos szerepe lehet még a marketing kampányok lebonyolításában is, ahol a hatékony online jelenlét kialakításában működik közre.
A virtuális asszisztens különféle adminisztratív feladatokat is ellát, mint például a naptár kezelése, e-mailek megválaszolása és dokumentumok rendszerezése. Gyakran grafikai munkákban is segít, például a grafikai elemek létrehozásában és kezelésében. Munkája során proaktívan támogatja az ügyfeleket, ezzel lehetővé téve számukra, hogy a fontosabb üzleti teendőkre koncentráljanak. Egy virtuális asszisztens tehát sokféle módon segít hatékonyabbá tenni az üzleti működést.
Hogyan néz ki a virtuális asszisztensek átlagos napja?
Virtuális asszisztensként a napod rugalmas és változatos, hiszen saját magad osztod be az idődet és más és más feladatokon kell dolgoznod. Általában azzal indul a nap, hogy áttekinted a napi feladatok listáját, majd elkezdesz dolgozni rajtuk. Ez lehet például e-mailek kezelése, naptárak rendszerezése, vagy virtuálisan segíteni ügyfeleidnek a közösségi média posztok előkészítésében – attól függően, hogy mi van a megállapodásban. Az óráidat ügyfeleid igényei szerint osztod be, így akár napi néhány órában is dolgozhatsz, vagy teljes munkaidőben is. Munkád során gyakran részt veszel online megbeszéléseken, és különféle eszközöket használsz a kommunikáció és a projektmenedzsment támogatására.
Kinek való a virtuális asszisztensi karrier?
A virtuális asszisztensi karrier neked való lehet, ha szereted a rugalmasságot, és szívesen végzel adminisztratív feladatokat otthonról. Ha jól tudsz együtt dolgozni másokkal, és képes vagy önállóan megszervezni a napi teendőidet, akkor ez ideális választás lehet számodra.
Neked való, ha…
- Szívesen végzel irodai munkát anélkül, hogy be kellene járnod egy fizikai irodába.
- Jó vagy a hatékony kommunikációban és együttműködésben, akár különböző időzónákban lévő ügyfelekkel is.
- Szeretsz feladatokat rendszerezni, és napirendet készíteni.
- Ha szeretnél rugalmas munkaidőben dolgozni, és magad beosztani az idődet.
- Szívesen vállalsz el különféle feladatot, például naptárkezelés, e-mailek megválaszolása vagy közösségi média kezelés.
Ez olyan embereknek való, akik önállóan és hatékonyan szeretnének dolgozni, miközben különböző projekteken tudnak együtt dolgozni változatos ügyfeleikkel.
Milyen készségekre lesz szükséged?
Ahhoz, hogy sikeres legyél virtuális asszisztensként, több fontos készségre is szükséges lesz. Első sorban, megbízható és precíz kell, hogy legyél, mivel a különféle feladatokat pontosan és határidőre kell elvégezned.
Íme néhány további fontos skill, ha VA szeretnél lenni:
- Legyél jó időmenedzser, hiszen te osztod be az idődet, és több ügyfél projektjén is dolgozhatsz egyszerre.
- Hatékony kommunikációs készség, hogy könnyen tudd tartani a kapcsolatot az ügyfelekkel, akár e-mailen, akár videóhívásban.
- Kiváló szervezőképesség, hogy a különféle asszisztencia feladatokat (pl. e-mailek, naptárkezelés, dokumentumok rendszerezése stb) átláthatóan és hatékonyan végezd.
- Rugalmasság és problémamegoldó képesség, mivel sokféle kihívással találkozhatsz a munkád során.
Hogyan lehetsz virtuális asszisztens egyéni vállalkozó?
Első lépésként érdemes meghatároznod, milyen szakmai területeken szeretnél tevékenykedni, például adminisztrációs vagy ügyféltámogatási munka terén, esetleg grafika, vagy social media kezelésben képzeled el magad.
Ezután szükséged lesz egy egyéni vállalkozói engedélyre, amihez részletes információt kaphatsz a tananyagunk elsajátítása során.
És hogy mi vár rád a vállalkozás elindítása után? Íme néhány tipp:
Miután elindítottad a vállalkozásodat, fontos, hogy online jelenlétet építs ki, például közösségi média profilokon és szakmai platformokon keresztül. Készíts egy portfóliót, amely bemutatja a korábbi szakmai munkáidat és referenciáidat. A megfelelő marketing és ajánlások révén ügyfeleket szerezhetsz, akik számára otthonról nyújthatsz támogatást. Végül, ügyelj a pénzügyek és adminisztrációs feladatok pontos kezelésére, hogy vállalkozásod gördülékenyen működjön.
Mi kell ahhoz, hogy vállalkozást indíts?
Fontos, hogy rendelkezz egy alapötlettel és bizonyos szintű szakmai tudással, amelyre építheted a vállalkozásodat.
Ahhoz, hogy vállalkozást indíts, ki kell választanod a megfelelő cég formát. Ez lehet egyéni vállalkozás vagy más jogi forma, attól függően, milyen terveid vannak. Virtuális asszisztensként például az egyéni vállalkozás gyakori és jó választás, hiszen nem igényel nagy befektetést, és elég hamar elkezdhetsz dolgozni hivatalosan is.
Az indulás előtt érdemes alaposan átgondolni, milyen szolgáltatásokat nyújtanál, és hogyan fogod elérni az ügyfeleidet.
Ha úgy érzed, szükséged van segítségre a kezdeti lépésekhez, vagy valaki, aki fogja a kezed, várunk ezen az átfogó, egyedülálló workshopon, ahol minden szükséges tudást megkaphatsz!
Miért válassz minket?
Ha gyakorlati és átfogó tudásra vágysz, a legjobb helyen vagy! Profi szakemberektől sajátíthatod el a tananyagot, amiből a virtuális asszisztens vállalkozás indításához szükséges minden lépést megtanulhatsz. Legyen szó videó készítéséről, kisebb adminisztratív feladatok kezeléséről, vagy akár napi teendők szervezéséről, nálunk minden támogatást megkapsz.
A tananyag online elérhető, így bárhol, bármikor haladhatsz a saját tempódban, és akár napi pár órás tanulással is elérheted céljaidat. Mindössze 2 hónapon belül eljuthatsz odáig, hogy saját vállalkozást indíts! Ha biztos alapokra szeretnéd helyezni a sikered, várunk szeretettel!
Nálunk valódi támogatást kapsz
Már több mint 20 ezren tanultak nálunk és vettek részt online worksopjainkon. Neked is segítünk egy olyan helyfüggetlen vállalkozást indítani, amiben valóban jól érzed magad, és ami a piacon is megállja a helyét.
A tananyagunk egyedülálló, hiszen a szakmai alapoktól kezdve, a praktikai útmutatókon át, egészen odáig vezet, hogy miben tudsz igazán kiemelkedni, és valóban megélni abból, amit szeretsz.
Közös munkánk során lépésről lépésre segítünk, hogy elérd a legnagyobb álmaidat és vállalkozóvá válj, mindezt akár pár hónap alatt. Elhivatottan segítjük a diákjainkat, hogy egy olyan életet élhessenek, amiből nem kell szabadság!