Ez a hirdetéskezelő specialista tanfolyam bemutatja számodra a legfontosabb hirdetési platformokat, amelyeket muszáj részletesen megismerned 2022-ben. Ha érdekel a Facebook marketing, de még idegen számodra a Facebook hirdetéskezelő, szeretnél mélyebben megismerkedni a PPC hirdetések világával, akkor nincs más dolgod, mint beiratkozni, hogy te is feketeöves hirdetéskezelő specialista lehess!
Facebook, Instagram, Google, YouTube, LinkedIn – Hirdetések mesterfokon!
Az online hirdetések világában sokszor érezhetjük úgy, hogy számunkra teljesen ismeretlen vizeken evezünk. Ebben a tanfolyamban igyekszünk számodra bemutatni különböző platformok annak érdekében, hogy teljesen egészében megismerd a PPC hirdetéseket, és a tanfolyam végeztével belőled is profi hirdetéskezelő váljon!
Facebook és Google hirdetés
A Facebook (vagy Meta) Ads egy hirdetési platform, amelyet fizetett közösségi kampányokhoz használnak Facebookon, míg a Google Ads keresési és vizuális hirdetéseket futtat. Bár mindkettő esetében kattintás alapú hirdetések futnak, ezt külön csatornán teszik, és gyakran a vevő útjának különböző szakaszaiban célozzák meg a felhasználót. Gyakran szembeállítják a két platformot egymással, pedig valójában kiegészítik egymást, és mindegyik egyedi előnyöket kínál a marketingesek számára.
A hirdetés célja
Mit szeretnél elérni a hirdetéssel? Mi a célod? Még több vásárlás, még nagyobb márkaismertség, vagy valami más? Ennek a válasznak az ismerete már a megfelelő irányba terelhet. A Google Ads ideális, ha növelni szeretnéd a keresletet, vagyis ha a vásárlási szándékú közönséget akarod megragadni: ha valaki rákeres arra, hogy piros cipő, akkor az jelezhet vásárlási szándékot. A Facebook hirdetés ezzel szemben tökéletes márka és termék ismertség növelésére. Mindkét hirdetés egyszerre alkalmazható a felhasználók célzására a „customer journey” különböző szakaszaiban.
Facebook és Google Ads előnyei
A Facebook az első számú hirdetési platform a maga 2,7 milliárd aktív felhasználójával. A széles közönségbázis mellett a Facebook hirdetéskezelő részletes célzási lehetőségeket is biztosít. Ezzel lehetővé téve a marketingesek számára, hogy demográfiai adatok, viselkedés, életesemények és érdeklődési körök alapján érjék el a felhasználókat. A Google Ads, leánykori nevén Google Adwords-ben, kezdetben csak nagyon egyszerű szöveges hirdetés létrehozása volt lehetséges. Mostanra olyan további funkciókkal bővítették, amelyek drasztikusan javíthatják az átkattintási arányt, mint például a vélemények, vásárlási funkció, vagy éppen a mobilra optimalizálás.
Hirdetéskezelő specialista tanfolyam – Neked ajánljuk!
Ha nem szeretnél tovább felesleges hirdetésekre költeni, inkább kihoznád a legtöbbet a rendelkezésre álló büdzséből, akkor ezt a tanfolyamot neked ajánljuk! Az online marketing világában kiemelten fontos, hogy értsd a hirdetéseket, hiszen ezzel érheted el a célközönségedet. Ez a tanfolyam lépésről lépésre bemutatja neked a legfontosabb tudnivalókat, a legjobb hirdetési stratégiákat. A tanfolyam gyakorlatias képzés, írásos és videós formában is igyekszünk segíteni utadat az online hirdetések világában. Iratkozz fel te is a várólistára, hogy értesülj elsőként a tanfolyam indulásáról.