fbpx
/
/
PPC Marketing – Válj profi hirdetéskezelővé

PPC Marketing – Válj profi hirdetéskezelővé

112 tanuló ajánlja

Oktató:

Videó lejátszása
bruttó

99 990 Ft

49 995Ft / 2  hónap

Egyszeri összeg

14 napos pénz-visszafizetési garancia véd.
* Részletek az ÁSZF-ben olvashatóak

Jelenleg NEM elérhető a kártyás fizetési lehetőség weboldalunkon.

A legkeresettebb szakmák egyike: PPC marketing

Érdekel a PPC fogalma és a sikeres hirdetési stratégiák kiépítése? Amatőrként nem tudod, hogyan kezdj neki? Biztos tudásra vágysz, hogy elkerüld a több százezer forintos bukást a rosszul beállított hirdetések miatt?

Ez az átfogó, gyakorlati PPC marketing tudásbővítő anyag pontosan neked szól! Tanulj online, a saját időbeosztásod szerint szakképzett, gyakorlott oktatótól! Akár kezdő, akár újrakezdő vagy, esetleg a marketing más területéről érkezel, olyan tudásra tehetsz szert nálunk, ami által magabiztosan lépsz majd a munkaerőpiacra!

Pillants bele!

Áttekintés:

Hogyan épül fel a(z) PPC Marketing – Válj profi hirdetéskezelővé?

1. Modul – Az online marketing alapjai

  1. lecke: Leggyakrabban használt hirdetési platformok és eszközök
  2. lecke: PPC hirdetések helye a marketing stratégiában
  3. lecke: Alapvető online marketing fogalmak
  4. lecke: SEO és PPC
2. Modul – A siker mérése
  1. lecke: Célok
  2. lecke: KPI-ok
  3. lecke: Mit és hogyan értékeljünk?
3. Modul – A siker alapja: a megfelelő tervezés
  1. lecke: Online hirdetések helye a marketing stratégiában
  2. lecke: Kampányok tervezése – Mit?- Hogyan?- Hol hirdessünk?
  3. lecke: Célcsoport kiválasztása
  4. lecke: Költségtervezés
4. Modul – Költséghatékonyság felsőfokon
  1. lecke: ROI és ROAS
  2. lecke: Egyedi KPI készítése
  3. lecke: Akciós és szezonális kampányok
5. Modul – Google Ads kampányok
  1. lecke: Bevezető
  2. lecke: Search kampányok
  3. lecke: Google Shopping
  4. lecke: Performance Max
  5. lecke: Display kampányok
  6. lecke: Discovery kampányok
  7. lecke: Videó kampányok
  8. lecke:Mobilapp kampányok
  9. lecke: Közönségek felépítése
  10. lecke:Kulcsfontosságú beállítások
  11. lecke:Optimalizálás
6. Modul – Facebook és instagram kampányok
  1. lecke: Bevezető
  2. lecke:Márkaismertség növelése és elérés
  3. lecke:Forgalomterelő kampányok
  4. lecke:Konverziófokuszú kampányok
  5. lecke:Célzások
  6. lecke:Optimalizálás
7. Modul – Egyéb hirdetési csatornák
  1. lecke:Linkedin hirdetések
  2.  lecke:Tik-Tok hirdetések
  3. lecke:RTB hirdetések
8. Modul – Google Analytics 4 -alapok
  1. lecke:Fiók struktúra, alapbeállítások
  2. lecke:Alapfogalmak
  3. lecke:Setup
  4. lecke:Adatfolyamok
  5. lecke:A GA4 felület felépítése
9. Modul GA 4 Beállítások
  1. lecke: Események, esemény paraméterek
  2. lecke:Konverziók beállítása
  3. lecke:Debug view
  4. lecke:Közönségek
  5. lecke:Exploration riportok
  6. lecke:E-kereskedelmi beállítások
10. Modul – Hasznos és ingyenes eszközök
  1. lecke:Google tools
  2. lecke:Versenytársak elemzése
11. Modul – Zárás és kitekintés Összefoglaló Teszt Zárás

uvegasztalon-laptop-statisztikak-a-kepernyon

Stabil alapok a valós marketing sikerhez

A PPC marketing a legkeresettebb szakmák közé tartozik. Ez az összetett szakma sokakat vonz, hiszen kitűnő karrierlehetőségeket kínál. Valódi sikereket azonban csak az érhet el, aki egy stabil alappal, gyakorlati ismeretekkel lép a munkaerő piacra.

Többet akarsz tudni a hirdetési platformokról, hirdetési formátumokról és a PPC analitika mérésekről? Szeretnéd megismerni a célzott kulcsszókutatás lépéseit?

A legjobb helyen jársz! Segítünk, hogy te is sikeres PPC kampányokat készíts – legyen szó saját vállalkozásod támogatásáról vagy a digitális marketing területén való karrier építéséről.

A PPC jelentése

Kezdjük az alapokkal: Mit jelent a PPC? Milyen egy PPC kampány és mi a PPC hirdetés sajátossága?

A pay per click, azaz a PPC az online hirdetési formák egyike, ahol a hirdetők csak azért fizetnek, ha valaki rákattint a hirdetésükre. Ez a kattintás alapú modell lehetővé teszi a hirdetők számára, hogy célzottan juttassák el üzenetüket a potenciális vásárlókhoz, miközben csak a valóban érdeklődő felhasználókért fizetnek. A PPC tehát a kattintás alapú hirdetési forma rövidítése, melynek angol megfelelője „pay per click”.

Mivel foglalkozik egy PPC manager? 

Egy PPC specialista olyan online marketing szakember, aki segít a vállalkozásoknak a hirdetési kampányaikban.

  • Ők kezelik a vállalkozások hirdetési költségvetését, hogy elérjék a kívánt eredményeket a legkevesebb költséggel.
  • Segítenek a vállalkozásoknak meghatározni, hogy milyen hirdetési platformokon használják a hirdetéseiket, és azt is, hogy milyen célcsoportokra helyezzék el a hirdetéseket.
  • Ők mérik a hirdetési eredményeket és elemzéseket végeznek, ezek alapján pedig optimalizálják a kampányokat és új stratégiákat építenek.

A PPC szakemberek iránti kereslet

A Digital Marketing Institute (DMI) kutatása kimutatta, hogy a PPC hirdetések iránti kereslet folyamatosan nő. A kutatás kiemelte, hogy a vállalatok 61% -a úgy véli, hogy a PPC hirdetések kulcsfontosságúak az online üzleti sikerhez. Ez a magas arány is bizonyítja azt, hogy a PPC szakemberekre folyamatosan szükség van.

Ezek az adatok jól mutatják, hogy a PPC szakma továbbra is keresett és a most a legjobb alkalom arra, hogy elsajátítsd az alapokat, mivel a cégek folyamatosan keresik azokat a szakértőket, akik segítségével kihasználhatják az online marketing stratégiák kínálta piaci lehetőségeket.

 

felulnezetbol-5-laptop-asztalon-headsetek-toltok-telefonok

 

Mitől leszel jó PPC-s?

A jó PPC-s szakembernek számos technikai tudást, kreativitást és célzási tudást kell birtokolnia ahhoz, hogy hatékonyan működtethesse a PPC-kampányokat. Nézzük, milyen készségekre van szükséged, hogy te is sikeres PPC marketing karriert építs!

Technikai tudás

Az első és legfontosabb lépés, hogy egy stabil, mély, átfogó tudással rendelkezz, ami által magabiztosan tudod elindítani a karriered.

Fontos, hogy megfelelően érts a PPC hirdetési platformokhoz, mint például a Google Ads vagy a Facebook Ads. Ebben az online, videós anyagban garantáljuk, hogy átfogó technikai ismereteket biztosítunk számodra, így magabiztosan kezelhetsz és optimalizálhatsz kampányokat.

Kreativitás

A versenyképes környezetben a kreatív megközelítések és hirdetési stratégiák segítenek kiemelkedni a tömegből. A kreativitás lehetővé teszi, hogy az adott vállalkozás esetében újszerű és hatékony módon kommunikálj az üzeneteddel az egyedi marketing stratégia keretein belül, és elnyerd a potenciális vásárlók figyelmét.

Nyitottság

Ezen a területen gyakran szükséges új dolgokat kipróbálni és alkalmazni a hatékony hirdetési kampányok futtatásához és a valós eredmények eléréséhez. A nyitottság lehetővé teszi innovatív megoldások és trendek felfedezését és segít az ügyfélszerzés és kapcsolatépítés folyamatai során.

Használd a LinkedIn-t a network építésére, légy tagja szakmai közösségeknek és bátran kérdezz másoktól, ha valahol elakadsz!

Fejlődési vágy

A PPC területe egy folyamatosan változó és dinamikus szektor, így rendkívül fontos a szakmai fejlődési vágy. A cégek és vállalkozások értékelik azokat a PPC szakembereket, akik nyitottak az új lehetőségekre és képesek alkalmazkodni a fejlődő iparághoz, mert ezáltal kiemelkedhetnek a tömegből és sokkal nagyobb sikereket érhetnek el.

Holisztikus gondolkodás

PPC szakemberként átfogóan kell látnod a digitális marketing összes területét. Fontos, hogy együtt tudj dolgozni más szakemberekkel, mint például grafikusok, SEO szakemberek vagy brand managerek.

Emellett vannak olyan esetek, amikor fel kell ismerni, ha valami nem működik a kampányban, és képesnek kell lenned megtalálni a megfelelő megoldásokat, hogy optimalizálni tudd a hirdetéseket.

 

whiteboardon-audience-felirat-alkohol-filcet-tarto-kez

Hogyan építs karriert a PPC segítségével?

A PPC marketing előnye, hogy sokszínű karrierlehetőséget kínál. Több helyen és több dologban kipróbálhatod magad és garantáltan nem fogsz beleunni ebbe a szakmába.

Támogasd a vállalkozásod

A nálunk megszerzett PPC tudásodat felhasználhatod a saját vállalkozásod támogatására, hogy hatékony PPC kampányokat hozz létre anélkül, hogy csapatot építenél.

Ha átlátod a marketing és kifejezetten a PPC területét, képes lehetsz célzott hirdetések létrehozására és a hirdetői költségek optimalizálására, ami hozzájárulhat vállalkozásod növekedéséhez és sikeréhez.

A szabadúszás lehetőségei

Változatos projektek? Nemzetközi ügyfelek? Digitális nomád életmód? Ha ezekre igen a válaszod, a szabadúszás neked való!

PPC szakemberként a freelancing kiváló karrierlehetőséget kínál. Ha rendelkezel megfelelő szakmai angol nyelvtudással, akár nemzetközi ügyfelekkel is dolgozhatsz és világszerte vállalhatsz projekteket.

Szabadúszóként saját ügynökséget is építhetsz, jelentősen növelheted a bevételeid, és a szakmai tapasztalat és network folyamatos bővítésével sikeres karriert építhetsz.

Legyél egy csapat fontos része

Ha úgy érzed, nem neked való a vállalkozás, helyette inkább egy meglévő cég, vagy ügynökség sikereihez szeretnél hozzájárulni a megszerzett tudással és tapasztalattal, jó eséllyel találhatsz teljes munkaidős állást egy start upnál, nagy cégnél, vagy multinál is.

Elhelyezkedhetsz ügynökségnél, ahol különböző ügyfelek kampányain kell dolgoznod, vagy dolgozhatsz az adott cég PPC menedzsereként is.

Alapvető PPC fogalmak áttekintése

A PPC kampányok indítása, optimalizálása és elemzése során rengeteg fontos kulcsszóval találkozhatsz. Ez a lista néhány olyan fogalamt tartalmaz, amit érdemes ismerni a fizetett hirdetések területén.

Ezeket részletesen megtanulhatod a PPC marketing alapozó során, kiegészítve további szakmai kulcsszóval!

ROI – A ROI (Return on Investment) a marketing területén az az érték, amely a marketingkampányok által generált bevétel és a marketingre fordított költségek közötti arányt jelenti, és segít mérni a marketingtevékenységek hatékonyságát és megtérülését.

SEO – Az SEO (Search Engine Optimization) a weboldalak optimalizálását jelenti, ami által a keresőmotorok könnyebben megtalálják az adott weboldalt és jobb helyezést érhetünk el a releváns keresőszavakra történő keresések során. Ezáltal növekszik a látogatottságot és a potenciális kattintások száma.

CPC – A CPC (Cost Per Click), vagy más néven a kattintásonkénti fizetés azt jelenti, hogy a hirdetők költsége attól függ, hogy kattintanak-e a hirdetésre. Csak akkor kell fizetni, ha valaki ténylegesen rákattint az online hirdetésre.

KPI – A KPI (Key Performance Indicator) jelentése magyarul: kulcsfontosságú mutatószám. Ez segít a teljesítmény mérésében, a kampányok hatékonyságában és az eredmények nyomon követésében.

Google Ads – A Google Ads egy online reklámplatform, amely lehetővé teszi a hirdetők számára, hogy célzottan megjelenítsék hirdetéseiket a Google keresőmotorban és más online platformokon.

Közösségi média – A közösségi média oldalak lehetőséget nyújtanak célzott hirdetések megjelenítésére és a célcsoportok elérésére.

Display kampány – Azt a hirdetés típust jelöli, ami a Google Display platformján keresztül fog megjelenni a célközönség számára. Ezt a kampány típust a Google Adwords által lehet elindítani.

 

konyvet-tarto-ferfi-kez-uzleti-siker-kinyitott-konyv-masik-kezeben-bogre

 

Használd ki a PPC marketingben rejlő lehetőségeket

Ez a tudásbővítő anyag olyan témákat foglal magában, mint az online hirdetések elkészítése és optimalizálása, a PPC kampányok követése és mérése, valamint a hirdetési platformok használata.

Számos olyan tananyagot kínálunk, amelyek segítenek abban, hogy minden szinten elsajátítsd a PPC marketing alapjait. Ez az anyag remek eszköz ahhoz, hogy fejlődj, miközben összekötöd az elméletet a gyakorlattal. Elsajátíthatod az online hirdetésekre vonatkozó elméleteket, ötleteket, technikákat és legfontosabb készségeket.

PPC alapozó – Építkezz biztos alapokra

A PPC marketing alapozó modulok elvégzését elsősorban azoknak ajánljuk, akik érdeklődnek a PPC keresőmarketing és média iránt. A tanfolyam lehetővé teszi, hogy a résztvevők megértsék a PPC marketing alapjait, és a szükséges készségeket elsajátítsák az online kampányok sikeres szervezéséhez és kivitelezéséhez.

Online tudásanyagunk elsősorban azoknak ajánlott, akik szeretnék elkezdeni a PPC marketing alkalmazását saját vállalkozásuk számára, vagy akik már rendelkeznek bizonyos ismeretekkel, és szeretnék továbbfejleszteni őket.

Mi szükséges a kezdéshez?

  • Sem előzetes tudásra, sem technikai háttérre nincs szükség.
  • Egy működő számítógép és megbízható internetkapcsolat elengedhetetlen, hiszen minden anyagot online, videós formában adunk át számodra.
  • A kitartás, a kíváncsiság, és a lelkesedés jól fog jönni!

Mennyit kereshetsz ezzel a szakmával Magyarországon?

(havi bruttó átlagbér)

200 000 HUF
(minimálbér)
300 000 HUF
1 000 000 HUF
1 500 000 HUF
Forrásaink: fizetesek.hu, payscale.com.

Kitől fogsz tanulni?

Tóth Viktor

PPC specialista

Kisebb kkv-k online marketingeseként mélyítette el tudását a Google Ads és Facebook hirdetések világában. Később az ország legnagyobb kuponos szolgáltatójánál dolgozott in-house PPC strategist-ként. 2019 óta erősíti A Klikkmánia csapatát, az ügynökség számos hazai nagyvállalattal dolgozik és dolgozott már együtt, mint például a Jófogás, a Profession.hu, vagy a Nanushka.  Főbb feladata a nagyobb ügyfelek kampánykezelése mellett az ügyfél oktatások koordinálása, illetve a belső képzések levezénylése. Az új kollégák mentorálását szívügyének tartja. A munkahelyi gondolkodásmódjának kulcsfontosságú részei az erős ROI-központú megközelítés, részvétel a stratégiai ötletgyűjtésben és feladatokban, továbbá rendkívül hangsúlyos a konverzióoptimalizálás és az adatelemzés. Előadott már több hazai szakmai konferencián, a Budapesti Gazdasági Egyetemen, valamint az ELTE-n is volt óraadó oktató.

Pillants bele!

Mi szükséges a kurzus elkezdéséhez?

A tanfolyam során számítógépre, és megbízható internetkapcsolatra lesz szükséged. A képzés előzetes tudás nélkül elvégezhető, hiszen nálunk mindent az alapoktól tanulsz meg.  

Fontos információ: A tanfolyamainkban található videók néhány ország kivételével (Kína, Észak Korea, Irán, Kuba, Indonézia) bárhonnan elérhetőek, és újra megtekinthetőek.

100%-os pénzvisszafizetési garancia

Kóstolj bele a tanulásba kockázat nélkül 14 napig!

Ha vásárlásod után nem éreznéd úgy, hogy a tanfolyam segített fejlődni, és közelebb kerülni egy teljesebb, sikeresebb élethez, vagy bármi más ok miatt ne lennél megelégedve, csak írj nekünk egy emailt az info@thebrightacademy.hu email címre, és kérdés nélkül visszautaljuk Neked a kurzus teljes összegét.

Hallgatói értékelések

Nagyon elégedett vagyok a PPC marketing tanfolyammal. A tananyag jól strukturált, és lépésről lépésre vezetett be a PPC kampányok világába.

2024.07.04.

Azóta már saját kampányokat futtatok, és jelentős javulást értem el az eredményeimben. Köszönöm a lehetőséget!

Rebeka

Ez az online PPC marketing tanfolyam fantasztikus volt!

2024.07.04.

A gyakorlati példák és feladatok segítettek abban, hogy valódi tapasztalatot szerezzek.

István

Ezek is érdekelhetnek:

Szeretsz írni? Bárhonnan végezhető, rugalmas és változatos munkára vágysz? Gyakorlatias copywriter képzés, amivel az alapoktól a profi szintig mindezt megtanulhatod!

5

69990 Ft

A stressz az életünk része, most megtanulhatod kezelni, így boldogabb, nyugodtabb és kiegyensúlyozottabb hétköznapjaid lehetnek! Gyakorlati tippek mindenki számára!

4.5

18990 Ft

-10%

Úgy tűnik, elhagyod az oldalunkat. Biztosan megtaláltad azt, amit kerestél? Ne hagyd ki a lehetőséget, hogy első vásárlásod alkalmával 10% kedvezményt kapj!

Milyen munka illik hozzám?

Az ingyenes kérdőív kitöltése mindössze pár percet vesz igénybe, de a benne rejlő információk értéke felbecsülhetetlen lehet a jövőd szempontjából.
Indulj el egy önazonosabb úton ma!

Indulj el a karrierutadon most!

Feliratkozás

[mailerlite_form form_id=5]

Nagyon jó választás!

2022.november 1. 20:00-ig rendszerkarbantartást végzünk, ezért egy kis türelmet kérnénk Tőled. 🙏

Cserébe Magyarország legmodernebb tanulói felületét kapod kézhez. 🔥

Töltsd ki az adataid, és szólunk amint nekiugorhatsz a tanulásnak!