Ez a hírlevél készítés tanfolyam segít neked, hogy megértsd egy jól felépített hírlevél többet érhet, mint bármilyen más online marketing eszköz. A tanfolyam lépésről lépésre bemutatja neked a hírlevél készítés fortélyait, segítségével megismered a legjobb hírlevélküldő rendszereket, amit a szabadúszóknak, marketingeseknek és vállalkozóknak ismerniük kell! Hatékony tippek, gyakorlatias tudás, és számtalan példa vár rád, amiből könnyen és gyorsan tanulhatsz! Készen állsz? Légy te a hírlevélküldés fekete öves mestere!
Email marketing tanfolyam – A hírlevél titkos ereje
Az email marketing nagy utat tett meg az utóbbi néhány évben. Sokan úgy gondolják, hogy az email marketing kora leáldozott a rengeteg új platform és a közösségi média megjelenésével. Ennél azonban semmi nem állhatna távolabb az igazságtól. A valóság az, hogy egy jól megírt e-mail továbbra is számtalan előnnyel kecsegtet. A legfontosabb, hogy ingyenes, és szinte azonnal bevételt generálhat.
Ha nagy vonalakban szeretnénk lefesteni a hírlevél küldés előnyeit, akkor következőket emelnénk ki: rugalmas, mérhető, skálázható, növeli a bevételt és az elérést is. A B2B marketingesek 40 százaléka szerint az e-mailes hírlevelek a legkritikusabbak a tartalommarketing sikere szempontjából, ezen túlmenően a fogyasztók 99 százaléka ellenőrzi napi szinten az e-mail fiókját. Az első lépés pedig nem más, mint egy erős és hatékony e-mail marketing stratégia kialakítása. Az alábbiakban áttekintjük, hogy miért olyan hasznos hírlevelet küldeni, és melyek a legszámottevőbb stratégiák.
Személyre szabható
A hírlevél küldés egyik legnagyobb előnye, hogy testreszabhatod a kampányokat és célzott kampányokat hozhatsz létre. A személyre szabás maga, akár olyan apróság is lehet, mint hogy nevén nevezed a címzettet. Azok az e-mailek melyekben szerepel a címzett neve, sokkal magasabb átkattintási arányt mutatnak, mint azok, amelyeknél nem. Másrészt a közönség szegmentálása alapján személyre szabott tartalmat is létrehozhatsz, így a megfelelő üzenetek érik el a megfelelő ügyfeleket. Az elköteleződés fokozásának érdekében legyenek a hírlevelek változatosak.
Növeli az elérést
Bizony, a hírlevelek olyan elérést tudnak generálni, ami gyakran csak a közösségi média (Facebook, Instagram) csatornákhoz hasonlítható. De ahol a közösségi média felületek képességei megbicskalanak, ott jön képbe az email marketing. Ma már a telefonján mindenki azonnal láthatja a beérkező e-maileket, szinte biztos lehetsz benne, hogy mindenki, akivel találkozol, rendelkezik e-mail fiókkal. Ellentétben mondjuk a szórólapozással az e-mail közvetlen kétirányú kommunikációt biztosít közted és az ügyfél között.
Segíti a visszajelzések elküldését
A vásárlói élmény nyomon követése nagyon értékes, ha azt szeretnéd, hogy az ügyfelek továbbra is interakcióba lépjenek a márkával, vagy még többet vásároljanak tőled. Az e-mail marketing erre ideális választás. Küldhetsz például ügyfél – elégedettségi űrlapot, amit ha kitöltenek, valódi visszajelzést kaphatsz belőle az ügyfelek részéről.
Tájékoztatja az ügyfeleket
Ha már komolyabb e-mail listával rendelkezünk, akkor szinte azonnal tájékoztathatjuk meglévő ügyfeleinket és vásárlóinkat az aktualitásokról, termékekről, változásokról, mindezt pedig célzottan tehetjük. Marketing szakemberként mindig fontos a közönséggel való kommunikáció javítása. Ha a közönséged úgy érzi, elérhető vagy számára, akkor nagyobb a valószínűsége, hogy hűséges lesz a márkádhoz. Az emberek értékelik a kreatív e-maileket, gondolj csak vissza, amikor te kaptál hírlevelet attól a cégtől, aminek kedveled a termékeit vagy szolgáltatásait. Az e-mailek az év minden szakában elérik az embereket, legyen az egy kicsit lassabb vagy pörgősebb időszak.
Növelheted a márkaismertséget
A márkaismertség növelése elengedhetetlen tevékenység minden induló vagy növekedni szándékozó vállalkozás számára. A márkaismertség az a szinte megfoghatatlan minőségi előny, amely arra készteti a fogyasztókat, hogy a te termékedet válasszák a versenytársakéval szemben. Minél jobban ismernek téged, annál valószínűbb, hogy vásárolnak tőled.
Forgalmat generálsz a webhelyre
Az e-mail marketinggel az eladásokat is növelheted és forgalmat generálhatsz webhelyedre, amivel javíthatod a keresőoptimalizálást. Amikor valamilyen nagyszerű tartalmat készítesz, hogyan juttatod azt el azoknak, akiket érint? Nos, valószínűleg e-mailt küldesz neki, ugye? A hírlevél nagyszerű módja annak, hogy értéket közvetítsünk közönségünk számára.
Tedd és ne tedd az email marketing világában
Az tehát könnyen előfordulhat, hogy az e-mail marketing nem kap akkor figyelmet, amekkorát érdemelne az online világban, de nagyszerű módja annak, hogy leadeket generáljon. Ezt szem előtt tartva, szeretnénk neked bemutatni, hogy milyen tippeket és trükköket tanulhatsz a hírlevél készítés kurzus során.
Ne vásárolj névjegyzéket
Az e-mail kampányok sikeressége a megnyitási aránytól függ, ezért azt ajánljuk, hogy kerüld el az email lista vásárlást. Ha olyan emberekkel lépsz kapcsolatba, akiknek az e-mail címét megvásároltad, nem pedig egy előzetes interkació során szerezted meg, az a teljesítmény radikális csökkenését eredményezi.
Ragaszkodj a háromnál kevesebb betűtípushoz
Minél kevésbé zűrzavaros egy hírlevél, annál nagyobb konzerviót képes elérni. Ne cicozmázd túl az e-maileket, törekedj a letisztultságra és az átláthatóságra, mert a túldíszítettség tönkreteheti az e-mailek megjelenését. Ezenkívül használj 10 – 12 körüli webes betűméretet, ez biztosítja, hogy az e-mail minden eszközön olvasható lesz.
Nevezd meg az ajánlatot a tárgyban
Ha már a tárgyban cselekvésre ösztönzöd a személyt, akkor drasztikusan növelheted a megnyitási arányt. Pl: Ingyenes szállítás 10.000 Ft vásárlás felett, Ajándék iPod, használd ki a Black Friday-t! Ügyelj arra, hogy ne terheld túl az olvasókat különböző termékkel kapcsolatos e-mailekkel. Egy csábító tárgysor, némi iparági betekintés, egy meleg üdvözlő szöveg után, „rátérhetsz a lényegre”.
Fontos a feliratkozás
Azt gondolhatod: oké, de ha már olvassák a leveleimet, akkor nem egyértelmű, hogy már feliratkoztak? Nos, a kérdés jogos, de gyakran megtörténik, hogy egy, még nem feliratkozott olvasóhoz is eljutnak a hírek amiket megosztasz a követőiddel. Adj hozzá az e-mailhez az oldal alján, egy kicsi de látható CTA-t ( call – to – actiont ) amely lehetővé teszi az e-mailt néző számára, hogy feliratkozzon a hírlevélre ha valaki mástól kapta azt. Máris a zsebedben egy újabb további e-mail cím!
Végezz öt másodperces tesztet!
Küldd el az e-mail másolatát egy ismerősödnek, vagy barátodnak. Könnyen meg tudják állapítani, hogy mi az e-mail cselekvésre ösztönzése? Ha nem, akkor dolgozz még rajta tovább.
Kinek ajánljuk a tanfolyamot?
Ez a tanfolyam olyan érdeklődök számára készült, akik szeretnének a marketing ezen ágában egy kicsit mélyebben elmerülni. Ha teljesen kezdő vagy, és még hírből sem ismerős számodra a Mailchimp vagy a Webgalamb rendszere, vagy esetleg néhány hírlevélküldő rendszer előtt töltött óra után szeretnéd még jobban megismerni az e-mail marketing minden csínját – bínját, akkor jó helyen jársz.
Miért szükséges egy hírlevél készítés online kurzus?
Ez az online marketing kurzust egy olyan szakmai oktatói készítette, aki évek óta profi hírleveleket gyárt hazai cégek számára. A tanfolyam gyakorlatias képzés, célunk, hogy a kurzus végére te is megértsd és alkalmazd a hírlevél készítés legfontosabb szabályait. Egy – egy gyakorlati videó segítségével gyorsan és hatékonyan elsajátíthatod a szükséges ismereteket lépésről lépésre. A tanfolyam elvégzését névre szóló, háromnyelvű certifikáttal igazolhatod. A tanfolyam 2022-ben indul, ha szeretnél még több információt, esetleg kérdés esetén, írj nekünk e-mailt! Iratkozz fel te is a várólistára, és értesülj elsőként a tanfolyam indulásáról!