Egy évtizeddel ezelőtt az influencer marketing csupán a kiváltságos kevesek számára volt elérhető. A social media virágkorában az influencer marketing hatékony, ha szeretnénk márkánkat még nagyobb célközönség elé tárni. Ez az influencer marketing tanfolyam segít számodra, hogy megismerd az influencereket, a velük való együttműködés szabályait, és azt is, hogyan működik az influencer marketing.
Influencer marketing tanfolyam – Kik az influencerek és mivel foglalkoznak?
Vásároltál már bármi olyan terméket vagy szolgáltatást, amit egy számodra kedvelt és közismert személy használt? Gondoljunk mondjuk egy menő hajvasalóra, vagy arckrémre, amitől úgy gondoljuk, hogy a kedvenc színésznőnk bőre szinte hibátlan. Íme egy tökéletes példa az influencer marketingre.
Ha szeretsz Instagramon görgetni, akkor sűrűn találkozhatsz olyan influencerekkel, akik több ezer vagy tízezer követővel rendelkeznek és rendszerint valamilyen egyedi terméket reklámoznak. Az influencer kifejezés az angol „influence” szóból származik, ami befolyásolást jelent. Ezek a tartalomkészítők, bloggerek, videósok többnyire jelentős követőbázissal rendelkeznek, így a követőik mind potenciális vásárlók lehetnek.
Tehát mi az influencer marketing?
Az influncer marketing tehát olyan vezető tartalomkészítőkkel való együttműködést jelent, ahol egy terméket vagy szolgáltatást, vagy egy adott márkát szeretnénk eljuttatni egy adott célközönséghez. Ez az együttműködés az alkotók és a márkák között lehetővé teszi a vállalkozások számára egy új piac elérését, szélesebb célközönséggel való találkozást. Ezek a csatornák lehetnek közösségi média (Facebook, Instagram), blog, Youtube, vagy akár a televízió. Az influencer marketing egyre népszerűbb a vállalkozások körében, mivel a hagyományos reklámozás egyre kevésbé vonzza az ügyfeleket és a leadeket.
Mikroinfluncer, celeb influencer
Ha szeretnél a későbbiekben influencer kampányt indítani, akkor érdemes lehet különböző csoportba szedni azokat, akikkel úgy gondolod szívesen működnél együtt. Fontos, hogy az adott influencer összhangban legyen a te márkáddal is, tehát egy vegán influencer valószínűleg nem fog francia sajtmárkákkal együttműködni. A mikroinfluencerek általában kisebb közönség felé kommunikálnak, viszont sok esetben elkötelezettebb a követőbázisuk. A celeb influencerek milliós követőbázissal rendelkeznek és számos iparágban ismertek, ezért megvan arra a lehetőség, hogy még több emberhez eljussunk.
Miért hasznos az influencer marketing tanfolyam?
Ez a tanfolyam azok számára készült, akik szeretnének közelebbről is megismerkedni a legújabb influencer marketing stratégiákkal. Ha szabadúszó marketingesként dolgozol, vagy saját vállalkozásod van és szeretnél mérhető sikereket elérni, akkor ez a gyakorlatias online tanfolyam ideális választás lesz számodra. Kipróbált stratégiák, esettanulmányok, írott és videós formában, hogy te is sikeres lehess 2022-ben! A tanfolyam 2022-ben indul, iratkozz fel a várólistára, hogy értesíthessünk a tanfolyam indulásáról!