fbpx
/
/
Otthoni Edzésterv

Otthoni Edzésterv

112 tanuló ajánlja

bruttó

9 990 Ft

4 990 Ft

Egyszeri összeg

30 napos pénz-visszafizetési garancia véd.
* Részletek az ÁSZF-ben olvashatóak

Jelenleg NEM elérhető a kártyás fizetési lehetőség weboldalunkon.

Útmutató és tervező az otthoni edzéshez

Szeretnél az otthonod kényelméből könnyedén és hatékonyan edzeni? Ha unod már a zsúfolt edzőtermeket, nem szereted a csoportos órákat vagy egyszerűen nem tudod összeegyeztetni a munkádat a konditermi nyitvatartással, akkor jó helyen jársz!

Az Otthoni Edzésterv útmutató segítségével most lehetőséged nyílik arra, hogy kialakítsd az otthoni edzésedet úgy, ahogyan te szeretnéd. Az edzés otthon, a nappalidban vagy a kertedben rengeteg lehetőséget tartogat arra, hogy változatos, izgalmas és valóban a céljaidra és igényeidre szabott formában mozogj. Vágj bele! Nincs más hátra, mint elkezdeni edzeni!

Áttekintés:

Hogyan épül fel a(z) Otthoni Edzésterv?

  1. Bevezetés és alapok
  2. Erőnléti edzés
  3. Kardió edzés otthon
  4. Nyújtás és regeneráció
  5. Étrend
  6. Edzés rutinok és programok
  7. Bónusz: Gyakorlati kérdések, tippek, tervezők
 

A képzés során az alábbi témákat és pontokat érintjük majd részletesen:

  • edzettség elérése
  • edzésrendszerek és módszerek
  • terhelés és regeneráció
  • edzésterhelés összetevői
  • alapvető edzéselvek
  • edzés általános követelményei
  • motiváció
  • bemelegítés és nyújtás fontossága
  • főbb izomcsoportok
  • gyakorlatok otthonra

Edzés akár otthon is

Nem kell edzőterembe járnod ahhoz, hogy fitt legyél! Ha nincs időd vagy kedved elmenni otthonról egy edzőterembe, vagy nincs pénzed bérletre, esetleg nem szereted a tömeget vagy a társaságot, akkor sincs gond, otthon is remekül át tudod mozgatni magadat.

Egy hét során, háromszor 20-30 perc edzéssel tökéletesen karban tudod tartani az egészséged, ha odafigyelsz mellette az étkezésedre, a folyadékbevitelre és az elegendő pihenésre is. Az otthoni edzéstervvel fejlesztheted a relatív erődet, állóképességedet, hajlékonyságodat.

Eszközök

Mivel az otthoni edzések nagyrészt a saját testsúllyal történő mozgásformát jelentik, könnyedén elvégezheted a gyakorlatokat drága súlyzók, TRX, vagy bármilyen más eszköz nélkül.

Eszközöket magadnak is tudsz készíteni, nem kell, hogy komplett súlyzókészletet vásárolj hozzá. Tölts meg néhány kis vizes flakont és használd azokat súlyzóként, esetleg pakolj egymásra könyveket és máris van egy step padod! Az otthoni edzés közben a kreativitásodra és a saját lakásodban található eszközökre tudsz támaszkodni, ami még izgalmasabbá teszi az edzést!

Miért pont az otthoni edzés?

Sosem érsz oda időben a csoportos órára? Nem szeretsz tömegben edzeni? Még nem találtad meg a számodra megfelelő sportot?

Ha az életkörülményeid miatt nem tudsz vagy egyszerűen nem szeretnél edzőterembe járni, az otthoni edzés jó választás számodra. De milyen előnyei vannak? Összegyűjtöttük az otthoni edzésterv kialakításának és követésének legfőbb előnyeit.

Kényelmes

Az otthoni edzés egyik legnagyobb előnye, hogy nem kell kimozdulnod a lakásból ahhoz, hogy elkezdj edzeni. Rengeteg különböző gyakorlatot tudsz az otthonod kényelméből végezni – legyen szó egyszerű feladatsorrol, vagy összetettebb haladó mozgásról.

Pénz takarékos

Ha nincs lehetőséged több tízezer forintot költeni az edzőtermi bérletre, és egy személyi edzőre, aki az edzések során irányít téged, akkor az otthoni edzésterv követése a legjobb megoldás számodra!

A saját testsúlyos edzésekhez semmit nem kell költened, ha viszont mégis beruháznál néhány eszközre, azt pár ezer forintból megteheted.

Idő takarékos

Ha fontos számodra, hogy ne csak pénzt, de időt is megspórolj, akkor az otthoni edzést ajánljuk neked. Nem kell időt szánni arra, hogy elmenj a csoportos órákra, vagy a terembe – főleg, ha nincs a közeledben edzésre alkalmas hely.

Változatos

Az egyik legjobb dolog, hogy akár minden alkalommal más gyakorlatokkal színesítheted az otthoni edzést. Akár minden nap csinálhatsz mást. Hát, hasprés, kitörés, plank? Tervezd meg a saját otthoni edzésed úgy, hogy még a pihenőnap helyett is inkább mozogni legyen kedved!

Ülő munka

AZ ülőmunkát végzőknek napi 10-15 perc mozgás is rengeteget segít abban, hogy átmozgassák magukat és megőrizzék egészségüket. Ha számítógép előtt, irodában dolgozol, vagy más ülőmunkát végzel, garantáltan érezni fogod az edzés előtt és utáni különbséget.

Stresszcsökkentés

Egy nap rengeteg különböző okból érhet minket stressz. Az otthoni edzéstervet kialakíthatod úgy, hogy előre tervezel a stresszesebb időszakra. Ha sok feladatod van, vizsgázol, vagy határidőre kell befejzned valamit, szinte biztos, hogy stresszesebb leszel. Otthon, pár perc guggolás, néhány kitörés és a test átmozgatása segít kiszakadni és felfrissülni.

Egészségmegőrzés

A WHO ajánlása szerint heti 2,5 óra mozgás szükséges ahhoz, hogy az egészségünket és optimális testsúlyunkat meg tudjuk őrizni. Ezt akár napi fél órás elosztásban is végezheted, amire az otthoni mozgás ideális megoldás. Az egészséged fenntartása mellett jó hatással lesz a szellemi teljesítményedre, az energiaszintedre, valamint pszichésen is remekül hatni fog rád.

Otthoni edzésterv kezdőknek és haladóknak

Az otthoni edzésterv nagy előnye, hogy kezdő és haladó egyaránt gyakorolhatja. Megválaszthatod a számodra megfelelő mozgásformát, időintervallumot, gyakorlatokat és azok hosszát, gyakoriságát, ismétlés számát is. Szeretsz futni? A kardió neked való! A lassú mozdulatokat preferálod? Legyen a nyújtás az edzésed része!

Milyen gyakorlatok tartozhatnak az otthoni edzéstervbe?

Az otthoni edzés nagyon sokszínű lehet, hiszen rengeteg különböző gyakorlatból építhető fel a saját igényeid, céljaid szerint. A szintednek, céljaidnak és lehetőségeidnek megfelelően variálhatod a gyakorlatokat, amiket a fejlődéssel együtt változtathatsz, alakíthatsz.

Az alábbi gyakorlatok kifejezetten alkalmasak az otthoni edzéshez:

  • helyben futás
  • fekvőtámasz
  • guggolás (sima, vagy széles terpeszben)
  • hasprés
  • plank
  • egylábas kitörés széles terpeszben
  • törzsemelés
  • karokat és vállakat erősítő, átmozgató gyakorlatok egykezes súlyzóval (vagy vizes palackkal)

Ezek mellett a nyújtógyakorlatok is könnyedén beépíthetők a mindennapos testmozgásba.

Várunk az online tanfolyamon, ahol részletes megismerkedhetsz ezekkel a gyakorlatokkal és összeállíthatod a tervet aszerint, ahogy a neked legideálisabb!

Kinek szól ez az útmutató?

Az otthoni edzésterv online tervező azoknak szól, akik szeretnének rendszeresen edzeni az otthonuk kényelméből, de nehézséget jelent számukra az edzéstervezés vagy nincs megfelelő motivációjuk az edzésekhez. Azoknak is ajánlott, akik szeretnék saját igényeikre szabni az edzéstervüket, és olyan gyakorlatokat szeretnének végezni, amelyek az egyéni céljaikat szolgálják.

A tananyag akár kezdőknek, akár haladóknak is megfelelő, mivel az egyéni szintnek megfelelően állítják össze az edzéstervet. Az online formátum lehetővé teszi a rugalmas tanulást, a saját tempóban történő fejlődést, valamint a személyre szabott visszajelzéseket.

Mit tanulhatsz az otthoni edzésterv útmutatóból?

A tananyag átfogó képet ad az otthoni edzéstervezésről és gyakorlati betekintést nyújt a különböző mozgástípusok felépítésébe, hogy megtaláld azt, ami hozzád leginkább illik.

Az alábbi lépésekben fogunk haladni annak érdekében, hogy egy hosszú távon fenntartható, eredményes otthoni edzéstervet tudj elkészíteni saját magadnak:

Kezdeti lépések – Edzés előtt az első lépésben átvesszük, hogy mire kell odafigyelned és hogyan tervezd meg a céljaidnak és lehetőségeidnek megfelelően az edzéseidet.

Edzéstípusok áttekintése – Átnézzük az edzéstípusokat és megvizsgáljuk, hogy melyik az, ami segít elérni a kitűzött célodat.

Gyakorlatok – A számodra megfelelő gyakorlatok kiválasztása döntő fontosságú a hatékony edzés érdekében. Részletesen megismerkedünk az izomcsoportokkal és az azokat a leghatékonyabban átmozgató otthoni gyakorlatokkal.

Bemelegítés és nyújtás – Az otthoni edzések előtt bemelegítés és nyújtás elengedhetetlen a sérülések elkerülése érdekében. A tanfolyam során megtanulhatod a megfelelő bemelegítési és nyújtási technikákat.

Hosszú távú motiváció – Segítünk abban, hogy hogyan motiváld magad hosszú távon és 5 nap után is ugyanolyan lelkesedéssel mozogj, mint az 1. nap után.

Készíts egyéni otthoni edzéstervet

Ha szeretnéd megtanulni, hogy állíts össze egy otthoni edzéstervet magadnak, ami átmozgatja a testet, felpezsdíti a lelket és kitisztítja az elmét, akkor a legjobb helyen jársz!

Online otthoni edzésterv tervezőnk hamarosan elérhető! Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy elsőként tudjunk értesíteni a kezdésről!

Mi szükséges a kurzus elkezdéséhez?

100%-os pénzvisszafizetési garancia

Kóstolj bele a tanulásba kockázat nélkül 30 napig!

Ha vásárlásod után nem éreznéd úgy, hogy a tanfolyam segített fejlődni, és közelebb kerülni egy teljesebb, sikeresebb élethez, vagy bármi más ok miatt ne lennél megelégedve, csak írj nekünk egy emailt az info@thebrightacademy.hu email címre, és kérdés nélkül visszautaljuk Neked a kurzus teljes összegét.

Hallgatói értékelések

Ehhez a tanfolyamhoz még nem érkezett visszajelzés.

Milyen munka illik hozzám?

Az ingyenes kérdőív kitöltése mindössze pár percet vesz igénybe, de a benne rejlő információk értéke felbecsülhetetlen lehet a jövőd szempontjából.
Indulj el egy önazonosabb úton ma!

Indulj el a karrierutadon most!

Feliratkozás

Nagyon jó választás!

2022.november 1. 20:00-ig rendszerkarbantartást végzünk, ezért egy kis türelmet kérnénk Tőled. 🙏

Cserébe Magyarország legmodernebb tanulói felületét kapod kézhez. 🔥

Töltsd ki az adataid, és szólunk amint nekiugorhatsz a tanulásnak!