Kisebb kkv-k online marketingeseként mélyítette el tudását a Google Ads és Facebook hirdetések világában. Később az ország legnagyobb kuponos szolgáltatójánál dolgozott in-house PPC strategist-ként. 2019 óta erősíti A Klikkmánia csapatát, az ügynökség számos hazai nagyvállalattal dolgozik és dolgozott már együtt, mint például a Jófogás, a Profession.hu, vagy a Nanushka.
Főbb feladata a nagyobb ügyfelek kampánykezelése mellett az ügyfél oktatások koordinálása, illetve a belső képzések levezénylése. Az új kollégák mentorálását szívügyének tartja. A munkahelyi gondolkodásmódjának kulcsfontosságú részei az erős ROI-központú megközelítés, részvétel a stratégiai ötletgyűjtésben és feladatokban, továbbá rendkívül hangsúlyos a konverzióoptimalizálás és az adatelemzés. Előadott már több hazai szakmai konferencián, a Budapesti Gazdasági Egyetemen, valamint az ELTE-n is volt óraadó oktató.